Searching...
Sunday, March 2, 2014
1:48 PM 0

ISU SENSASI:Penyanyi Cantik Indonesia Ini Lebih Terkenal Di Malaysia


Penyanyi baharu Indonesia, Shae (gambar) menganggap dakwaan 
kononnya dia kurang dikenali di negara asal berbanding di negara ini 
sebagai isu yang tidak perlu dibimbangkan.


Jom baca bidoata artis Indonesia ini :

Shae atau nama penuhnya Sheryl Gething, 19, berkata, dia mendapat tempat dan masih menerima tawaran di republik itu walaupun tidaksampai setahun menceburi bidang nyanyian."Saya percaya
 sesuatu perkara (kurang diterima) berlaku dengan sebab
sebab tertentu. Benar nama saya agak kecil dan perlahan di negara saya tetapi saya ada
kemajuan sebenarnya.

"Peluang (nyanyian) tetap ada dan peminat mulai menerima saya. Tidak banyak beza sama ada popular di negara mana pun," katanya.Penyanyi yang sedang popular dengan lagu Sayang ini berkata,
 dia lebih memikirkan mengenaimengembangkan kerjaya berbanding isu remeh seperti populariti.

0 comments:

Post a Comment