Searching...
Tuesday, March 4, 2014
4:06 AM 0

TERKINI: Punca Kes Polis Maut Dibunuh Warga Asing Di Klang

GEMPAR: Punca kes polis Koperal Raja Aizam Bin Raja Mohd maut diserang lelaki warga asing di Klang. Insiden bermula apabila anggota polis berkenaan sedang melakukan rondaan sebelum terserempak sekumpulan suspek yang berada dalam keadaan mencurigakan di sebuah lorang di Taman Sentosa.
koperal
Laporan Kes Polis Maut Diserang Warga Asing
Dalam kejadian kira-kira jam 4.30 pagi , dua anggota polis dipercayai sedang membuat rondaan di Lorong Yusuf Shahbudin 44D, Taman Sentosa. Ketika dalam rondaan, anggota berkenaan terserempak dengan sekumpulan lelaki warga indonesai yang berada dalam keadaan mencurigakan.
Bagaimanapun, selepas cuba menjalankan pemeriksaan kumpulan lelaki berkenaan tiba-tiba melawan menyebabkan berlaku pergelutan sebelum merampas senjata apimilik seorang anggota polis. Selepas merampas penjenayah cuba melepaskan tembakan namun gagal sebelum senjata berkenaan berjaya dirampas semula.
Pada masa sama, seorang lagi anggota polis sempat melepaskan tembakan yang menyebabkan dua penjenayah terbunuh sebelum sepasukan anggota polis yang tiba untuk membantu mendapati seorang anggota peronda parah sebelum disahkan meninggal dunia di hospital. Angggota polis yang meninggal adalah Koperal Raja Aizam Raja Mohd.
kes 1kes 2kes 3





sumber:melvister.com

0 comments:

Post a Comment